Fizica și marketingul par să nu aibe multe în comun, însă Dan Cobley este pasionat de ambele. El aduce împreună acești tovarăși de pat improbabili, folosind a doua lege a lui Newton, principiul incertitudinii a lui Heisenberg, metoda științifică și a doua lege a termodinamicii, pentru a explica teoriile fundamentale ale mărcilor comerciale.
CLICK! pe foto sau aici: http://www.ted.com/talks/lang/ro/dan_cobley_what_physics_taught_me_about_marketing.html
Translated into Romanian by Laszlo Kereszturi
Reviewed by Brandusa Gheorghe
Există și subtitrare în limba română.
CLICK! pe "View subtitles" şi alegeţi "Romanian"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Bună,
Cu toții suntem IMPORTANȚI!...
Oricare ar fi opinia d-voastră, voi încerca să vă răspund.
Simplu spus... ar fi un alt mod de a vă spune:
”Vă mulțumesc!”
Cu respect,
Dan Duduman